21 lipca 2014

Po kolonii ;3

Hej ; *
W sobotę wróciłam z kolonii ;c Jest mi strasznie smutno bo musiałam się ze wszystkimi żegnać. Niestety mam tak, że szybko przywiązuję się do ludzi. Ogólnie jechaliśmy do Grecji trzy dni, z czego cały jeden byliśmy w Hajduszoboszlo, a w drodze powrotnej cały w Budapeszcie. Poznałam wszystkich i było świetnie. Najlepsze wspomnienia są z pierwszej nocy oraz na wyspie Skiathos. Porobiłam dużo zdjęć i tutaj je wam wstawię ; ) Ogólnie hotel był świetny i mogę ogólnie wam polecić wakacje w Grecji ; *



















Oczywiście są to wybrane zdjęcia ;3

8 komentarzy:

  1. ale świetne zdjęcia! :)

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również byłam w Grecji i uwielbiam klimat tam panujący ;)


    http://lightcaramelmacchiato.blogspot.com/ przeniesiony z ibeelieveicanfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jakiego byłaś biura podróży :3 ? Który już raz byłaś na kolonii : ) ? Ja jadę w tym roku pierwszy , będzie on w Polsce , mam nadzieję ,że będę miała taki świetny wyjazd jak Ty i ,że natrafię na fajnych ludzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam pierwszy raz na kolonii ; ) Biuro podróży to chyba P.A.I Sobolewscy xd Ale u nas pani w szkole zbierała ekipę, tak samo jej siostra z innego miasta, a także ksiądz i on to organizował z tego biura ; )

      Usuń
    2. A znałaś wcześniej tych ludzi , czy nie :) ?

      Usuń
    3. Znałam tylko osoby z mojego miasta, reszty nie. Poznałam wszystkich ; )

      Usuń

Dziękuję za komentarz ;)
Pozdrawiam, Natalia ;3