15 sierpnia 2014

Luźny dzień ;3

Hej ; *
Właśnie niedawno wróciłam z Pyrzyc i postanowiłam, że napiszę wam post. Ogólnie dziś jest święto więc rano byłam w kościele. Później się strasznie nudziłam, grałam w simsy, oglądałam film. Następnie po 15 pojechałam z rodzicami i bratem odwiedzić wujka w szpitalu, który leży w Pyrzycach. Rozmawialiśmy dość długo. Także korzystałam z internetu bo był darmowy. Pod koniec wyszłam z bratem do parku i porobiliśmy trochę zdjęć. Ogólnie dzień taki luźny nic specjalnego, ale pokażę wam dość dużo zdjęć ;3  Niektóre są przerobione ; )














10 komentarzy:

  1. Ostatnie dwa zdjęcia najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te dwa ostatnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, wykonujesz designy? :) ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam tylko dwa, ale mogłabym zrobić ;3

      Usuń
    2. Mogę prosić o jakiegoś maila? :)

      Usuń
    3. Juz wysłałam, proszę o odpowiedź :)

      Usuń
  4. Jesteś prześliczna. *o* Zazdroszczę, haha.

    merry-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ;)
Pozdrawiam, Natalia ;3