21 stycznia 2017

Małe zakupy

Hej ;*
Wybrałam się dziś na małe zakupy, miałam zamiar kupić tylko dwie rzeczy, ale jak zwykle kończy się to tak...W moje ręce wpadło kilka fajnych rzeczy, które chętnie przetestują. Póki co rzeczy jeszcze nie używałam, ale myślę, że po krótkim stosowaniu dam wam znać jak się sprawdzają u mnie. Wszystkie te produkty mam pierwszy raz. Szukałam peelingu do twarzy i postawiłam na firmę selfie project i jestem ciekawa jak się sprawdzi. Do moich rąk wpadła maseczka, której nigdy nie widziałam-chętnie przetestuję. Dezodorant, który wybrałam miał najmniej szkodliwych substancji na które teraz bardzo zwracam uwagę. Szampon dla dzieci ma dobry skład, a na odżywkę się skusiłam bo ma ciekawy skład oraz była na przecenie! <3
3w1 żel myjący, peeling, maseczka z firmy Sekfie Project


maseczka oczyszczająca z firmy MULTI BIOMASK



bardzo ciepłe skarpetki z Biedronki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ;)
Pozdrawiam, Natalia ;3